Cum să faci bani din pasiunea ta pe Social Media?
Un Panel de Influencer Marketing cu specialiști din industrie care te vor învăța cum să-ți monetizezi proiectul tău de suflet în online.
– #MatcaMeets Ediția 4 –
Ai un vis pe care nu reușești să-l ridici de la pământ. Ai un proiect valoros în care investești timp și resurse, dar ți-e greu să aduci în jurul său o comunitate și atenția pe care o merită.
Ești de luni de zile în online, poate chiar de ani întregi, dar nu reușești să atragi atenția niciunui brand – iar dacă totuși o faci, atunci nu știi ce să ceri, cum să negociezi și cum să te poziționezi corect. Te vinzi prea ieftin. Sau poate te supraapreciezi. Ți-e rușine să ceri. Te simți stingheră să navighezi într-o industrie despre care nu știi mai nimic.
De unde începi?
Ai un brand și te atrage ideea de a-ți promova produsele sau serviciile prin influencer marketing, dar nu ai experiență în acest domeniu și te-ar ajuta să asculți exemple și povești de la oameni din industrie, care să te învețe, să te inspire și să te motiveze să faci în sfârșit acest pas.
Nu, de data asta nu avem pentru tine un speaker sau doi. Ci am pus cap la cap un întreg panel cu specialiști din industria de Influencer Marketing, ca timp de 3 ore să răspundem la orice întrebare ai despre colaborările din online și parteneriatele strategice pe care le pot face creatorii de conținut și brandurile.
9 noiembrie 2024, ora 10:00 – 14:00
Locație: ASPACE PIPERA – Global City
Șoseaua București Nord nr. 10, etajul 4
(așteptăm participantele încă de la ora 9:00 pentru Meet & Greet, Coffee & Networking și fotografii realizate de Iuliana Olteanu la photo-cornerul MATCA by Pretty Deco)
DETALIILE EVENIMENTULUI
”Influencer Marketing – o industrie care a crescut cu 300% în ultimii 3 ani”
Dacă ți s-a zis, iar și iar, că atunci când ai un vis trebuie să lucrezi la el ”din pasiune”, fără să te aștepți neapărat la o recompensă financiară, noi venim către tine și schimbăm foaia, spunându-ți: dacă pui preț cu adevărat pe pasiunea ta, atunci trebuie s-o și monetizezi. Dacă visul tău este realmente valoros, atunci trebuie să faci și bani din el.
În România, peste 100 de milioane de Euro au fost investite în 2024 în campaniile cu influenceri din Social Media, iar piața de Influencer Marketing a crescut de aproximativ 5 ori de la începutul pandemiei. În acest context, MATCA Social Club te pune față în față cu un panel de specialiști care te vor învăța cum să ai acces la această industrie:
Pentru influenceri:
cum să-ți monetizezi visul cu înțelepciune, responsabilitate, etică, fără să-ți pierzi autenticitatea, originalitatea și coloana vertebrală
Pentru branduri:
cum să alegi creatorii de conținut potriviți pentru brandul tău și cum să dezvolți campanii care să atragă atenția către produsele și serviciile tale.
7 specialiști și creatori de conținut îți vor răspunde la toate întrebările pe niciodată n-ai avut cui să le pui
MATCA #4 va fi organizată sub forma unui panel de Influencer Marketing, o discuție autentică și fără filtre la care vor participa 7 specialiști și creatori de conținut care să ofere punctul de vedere al influencerului, brandului, agenției de marketing, al talent managerului, talent hunter-ului sau social media managerului.
Rând pe rând, zi de zi, fagurii de mai jos se vor aprinde, ca voi să vedeți cine se va alătura panelului nostru și ce expertiză nouă va completa imaginea unei industrii din care cu toții ne dorim o piesă de puzzle.
Speakerii #MATCAMeets – Ediția 4
Influencer Marketing Panel
Mihaela Sava
Alexandra Spătaru
Growth Marketing Manager Voxa
Cum te folosești de Marketing și Social Media pentru a transforma un start-up local într-un produs global? Cum îți alegi ambasadorii potriviți care să-ți ridice brandul? Alexandra Spătaru, Growth Marketing Manager la VOXA, ne va povesti cum poți transforma o idee într-un produs utilizat de sute de mii de oameni. Studiu de caz: ascendența bibliotecii digitale VOXA, un start-up românesc care a reușit să atragă 300.000 de utilizatori recurenți de la lansare și care a devenit destinația nr 1 din România în ceea ce privește cărțile digitale, cu peste 9 milioane (NOUĂ!) de ore de citit bifate de useri în aplicație.
Communication & Social Media Manager, Talent Manager
Founder It Girls Magic, Co-founder It Girls Media
Este talent hunter și talent manager din 2016 și se ocupă creatori de conținut pe care toată lumea îi cunoaște: Ioana Grama, Sânziana Sooper, Prăjiturela, Ela Crăciun, Dr. Mihail, Ileana & Geta Sterp – și lista continuă. Claudia Predoană și-a construit un nume în industrie prin cele 2 agenții pe care le-a fondat: It Girls Media (pe partea de Social Media) și It Girls Magic (pe partea de Management), iar pe zona de influencer marketing a lucrat pentru campanii de la L’Oreal, P&G, Samsung, Philips, Sephora, Fashion Days, eMag. Știe ce înseamnă să faci campanii relevante pentru clienți cu așteptări mari și bugete pe măsură – și știe cum se construiește și cum lucrează un creator de conținut serios și pus pe treabă.
Robert Prioteasa
Talent Manager & PR Arbomedia
În spatele fiecărui creator de conținut relevant, cu o comunitate uriașă, campanii valoroase și colaborări cu branduri mari, se află de cele mai multe ori un manager și o agenție care au grijă de imaginea sa de brand, de colaborările lui și, uneori, de managementul situațiilor de criză. Robert Prioteasa este Talent Manager și PR la Arbomedia – în prezent cea mai vastă rețea de media diversificată din România – și se ocupă de nume mari precum Marilu Dobrescu, Emily Burghelea, Andreea Cojoc, Leoo Dumitru și Ana Petcu – iar în Panelul de Influencer Marketing de la MATCA #4, Robert ne va povesti cum ajungi un creator de conținut cu sute de mii de followeri, cum reușești să îți menții succesul și comunitatea pe termen lung, dar și ce te face să fii ”vânat” de agenții și branduri mari pentru colaborări relevante și de impact.
Anca Leibovici
Director de Vânzări și Marketing Edu Class
@educlass.ro
Anca Leibovici este Director de Vânzări și Marketing la Edu Class, un brand cu valori foarte bine fondate: „Credem cu toată inima că felul în care educăm copiii astăzi va influența viitorul nostru ca societate”. De aceea, cei de la Edu Class și-au asumat o misiune clară: să aducă pe piață jucării educative care nu doar că îi distrează pe cei mici, dar îi ajută să învețe, să exploreze și să-și dezvolte abilități esențiale pentru viață. Prin fiecare campanie și colaborare, Edu Class promovează nu doar produsele lor, ci și importanța educației timpurii prin joc. Alături de Anca, vom discuta despe cum crești vizibilitatea unei afaceri de familie prin influencer marketing, cum dezvolți campanii care să reflecte valorile brandului tău, cum selectezi creatorii de conținut potriviți pentru afacerea ta și care este procesul de lucru cu aceștia.
Andreea Pistrițu
Sales Director
@arbomedia
Andreea Pistrițu este Sales Director cu experiență în industria publicității, expert în gestionarea relațiilor comerciale și strategii de vânzare eficiente. Reprezintă Arbomedia, în prezent cea mai vastă rețea de media diversificată din România. ”Cheia transformării societății stă în educație, în cultură și implicare civică”, povestește Andreea Pistrițu, care este cunoscută pentru abilitatea sa de a naviga complexitatea din publicitate, de a înțelege cerințele clienților și de a sprijini inițiativele de creștere a transparenței și eficienței în media. Are în palmares campanii de influencer Marketing pentru ING, Vodafone, Orange, Lidl și Carrefour. Vino să-i pui întrebări la Matca #4, dacă vrei să știi cum atragi și cum negociezi parteneriate strategice cu branduri relevante, cum gestionezi crearea de conținut sponsorizat pe bugete mari și campanii ambițioase, cum aleg brandurile creatorii de conținut care să le reprezinte imaginea și cum vinzi fără să-ți pierzi coloana vertebrală și autenticitatea.
Parteneri Principali:
Ediție realizată cu sprijinul:
Prietenii Matca: